Chrochty chrocht ... a dobrou chuť, pokud zrovna obědváte
Co mají společného česká televize Nova a americký fastfoodový řetězec Domino´s Pizza? Jejich zaměstnanci chtěli ostatní nechat nahlédnout "pod pokličku" ... a tak trochu podcenili, jak v éře sociálních sítí funguje Internet.
Zaměstnankyně pizzerie natočila před dvěma týdny svého kolegu, jak si při přípravě pizzy strká některé ingredience do nosu, případně předvádí, jak na ně pšouká. Byla dost hloupá na to, aby toto video publikovala na YouTube. Už půlhodinu poté se začali ozývat rozezlení zákazníci, ještě týž den večer byli oba zaměstnanci bez místa. Nepomohlo ani to, že se oba dušovali, že šlo pouze o legraci a že se takto "připravené" jídlo nikdy nedostalo k zákazníkům.
Ředitel společnosti se - rovněž na Internetu - o dva dni později veřejně omluvil, podle odborníků to však napáchanou škodu na dobré pověsti stejně napravit nestačilo. Odborníci na marketing teď se zájmem sledují, jestli pokles počtu zákazníků a příjmů zmíněného řetězce bude jen krátkodobý, anebo firmě nakonec způsobí závažnější potíže.
Redaktor Novy Jiří Dlabaja zase natočil své kolegy v redakci, jak chrochtáním dávají najevo, že pracují na tzv. prasečí chřipce (přejmenované posléze v rámci politické korektnosti na "novou"). Video prý pobouřilo některé diváky, slavným ho však učinil až deník Blesk. Ten se pohoršil nad tím, že zaměstnanci nejsledovanější televize mohou zlehčovat nemoc, která ohrožuje svět. Jak šokující! Reportér se na blogu omluvil a video stáhl, mezitím se však „zabydlelo“ na YouTube i Facebooku.
Pro mnoho profesí platí staré známé pravidlo pro továrny na párky. Totiž kdo má tuhle pochutinu rád a nechce si ji zošklivit, neměl by nikdy vidět, jak se vyrábějí. Platí to pro kuchaře z restaurací i reportéry z televize. Co se mě týče, samozřejmě tento sloupek píšu v obleku a s motýlkem. Na YouTube to ale neuvidíte.
(Sloupek pro slovenský deník Sme).
Prasečí chřipka na Nově:
Odpověď šéfa Domino´s Pizza:
Televizní klip o videu:
Zaměstnankyně pizzerie natočila před dvěma týdny svého kolegu, jak si při přípravě pizzy strká některé ingredience do nosu, případně předvádí, jak na ně pšouká. Byla dost hloupá na to, aby toto video publikovala na YouTube. Už půlhodinu poté se začali ozývat rozezlení zákazníci, ještě týž den večer byli oba zaměstnanci bez místa. Nepomohlo ani to, že se oba dušovali, že šlo pouze o legraci a že se takto "připravené" jídlo nikdy nedostalo k zákazníkům.
Ředitel společnosti se - rovněž na Internetu - o dva dni později veřejně omluvil, podle odborníků to však napáchanou škodu na dobré pověsti stejně napravit nestačilo. Odborníci na marketing teď se zájmem sledují, jestli pokles počtu zákazníků a příjmů zmíněného řetězce bude jen krátkodobý, anebo firmě nakonec způsobí závažnější potíže.
Redaktor Novy Jiří Dlabaja zase natočil své kolegy v redakci, jak chrochtáním dávají najevo, že pracují na tzv. prasečí chřipce (přejmenované posléze v rámci politické korektnosti na "novou"). Video prý pobouřilo některé diváky, slavným ho však učinil až deník Blesk. Ten se pohoršil nad tím, že zaměstnanci nejsledovanější televize mohou zlehčovat nemoc, která ohrožuje svět. Jak šokující! Reportér se na blogu omluvil a video stáhl, mezitím se však „zabydlelo“ na YouTube i Facebooku.
Pro mnoho profesí platí staré známé pravidlo pro továrny na párky. Totiž kdo má tuhle pochutinu rád a nechce si ji zošklivit, neměl by nikdy vidět, jak se vyrábějí. Platí to pro kuchaře z restaurací i reportéry z televize. Co se mě týče, samozřejmě tento sloupek píšu v obleku a s motýlkem. Na YouTube to ale neuvidíte.
(Sloupek pro slovenský deník Sme).
Prasečí chřipka na Nově:
Odpověď šéfa Domino´s Pizza:
Televizní klip o videu:
Štítky: sme
Komentáře: 1:
Tak nevim jak v Severni Karoline, ale v Kalifornii ta jejich pizza moc delicious nebyla... Jestli te chlap tu jejich pizzu ji :-)
Okomentovat
Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]
<< Domovská stránka