středa 15. července 2009

Deset věcí, které je lepší nedělat na Facebooku

Tento článek je o tom, co bychom neměli dělat na Facebooku. Ale nejdřív mám pro vás odpověď na otázku, co se dá na Facebooku naopak udělat celkem dobře. Odpověď: Požádat své přátele, aby za vás článek s tímto tématem napsali sami.

To přesně jsem udělal. V poslední době se mě totiž čím dál víc lidí ptá, jestli si mají facebookový profil zřídit a zda v tom není nějaká zrada. Rozumějte: jestli pak nebudou muset u Facebooku sedět celý den a stále s někým komunikovat. Případně: jestli jim Facebook nezničí kariéru či skutečná, nevirtuální přátelství. Každou chvíli se přece o něčem takovém píše v novinách.
Obvykle odpovídám, že když budou používat Facebook rozumně, tak se ničeho takového nemusí bát. jenže znáte lidi, nabídnete jim prst a chtějí celou ruku. A tak se hned ptají: "Co je to používat Facebook rozumně?"

To mě přivedlo na nápad sestavit seznam "deseti věcí, které je lepší na Facebooku nedělat." Čtěte můj pravidelný středeční článek na Technetu.

Štítky: ,

Komentáře: 2:

Anonymous Skikuba řekl...

FB je mor, moderní vlna. Já na něm nejsem, ani nehodlám být. S přáteli komunikuji i jinak a že těch komunikačních kanálů je opravdu mnoho, nebudu si přibírat ještě další. TAkže moje rada zní. Co nedělat na Facebooku?, je registrace.

16. července 2009 v 12:54  
Anonymous Petr řekl...

Facebook musí něco nahradit, jen by mě zajímalo co to bude. Budoucnost v něm rozhodně nevidím.

17. července 2009 v 20:37  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka