úterý 25. září 2007

Paragony, šim-pac-man a "pulchritudinous"

  • Někteří blogeři už nevědí roupama co dělat. Například tenhle píše krátké literární útvary na kopie potvrzenek o zaplacení bankovní kartou. Ty pak skanuje a publikuje na blogu nazvaném "doklad o zaplacení". Co o autorovi víme? Že je "dvacetiletý příslušník střední vrsty, s nadějemi, sny, strachy a kartou Visa. Že bydlí v Oklamhomě. Že číslo jeho karty končí na čtyřčíslí 8492. Že neutrácí za hlouposti.

  • Může hrát šimpanz legendární hru Pacman? Jak dokazuje tohle japonské video, tak zjevně ano. Dokonce si tu hru může velmi užít. A když vyhraje, raduje se úplně stejně, jak jsem se vždycky radoval já. Je to přece nádherný úspěch!

  • Jak se správně vysloví anglické slovo "pulchritudinous"? Přece takhle! Toto a dalších zhruba 6000 anglických slov si můžete poslechnout na pozoruhodném webu, kde kromě anglického slovníku najdete také ruský, francouzský, holandský a čínský. Mimochodem, vůbec jsem netušil, co anglicky znamená "pulchritudinous", a až v akademickém slovníku jsem našel, že "fyzicky krásný". Naopak neúspěšný jsem byl u čínského slova "表扬". Vím pouze to, že celkem dobře zní.

Štítky: ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka