úterý 22. července 2008

Nefotografujte blesky!

Včera vpodvečer jsem se chtěl projet na kole, ale když jsem viděl hrozivě černé mraky od Prahy, radši jsem se otočil a vrátil. Obvykle to nedělám, ale nemohl jsem z hlavy dostat video, které jsem viděl dopoledne. Natočila ho žena na balkóně svého bytu, když se rozhodla nafilmovat bouřku. Jeden z blesků ji zasáhl, údajně projel tělem od levé ruky, v které držela kameru, až po pravou ruku, kterou se držela za kovové zábradlí. Prý se jí nic nestalo. Nevypadá to jako podvod. Hrozné je zejména to zaječení na konci. Sakra, přece se ve čtyřiceti nezačnu bát bouřky?




Štítky:

Komentáře: 1:

Blogger Newbie řekl...

To pekna blbost, takhle tichej blesk jsem jeste neslysel a ze by to kamera prezila (o zene nemluve)?

23. července 2008 v 20:27  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka