pondělí 3. listopadu 2008

Nikomu to neříkejte!



Vyšla knížka, kterou jsem loni vydal "partyzánsky" na webovém serveru Lulu.com a napsal jsem o tom samozřejmě i na tomto blogu. Obsahuje stovku podle mého názoru nejlepších sloupků, které mjsem napsal pro Reflex v letech 1997 až 2007. Na Lulu si lze knížku stále koupit, stojí 15 euro a učinilo tak asi třicet lidí.

Letos jsem knížku doplnil o další texty, trochu pozměnil formát a vydal podruhé. Tentokrát již ve větším nákladu. Možná jste ji již viděli v knihkupectvích: je to drobná knížečka s kresbou Miloše Gašparce na obálce. Čtenářům blogu ji nabízím za speciální cenu 100 Kč včetně poštovného. Napište mi objednávku, obratem vám odpovím, jak zaplatit zmíněnou stovku na můj účet. Pražáci si rovněž mohou knížku přijít koupit do kanceláře Extra Média, ovšem po dohodě.

Knížku mají distributoři a mám k dsipozici jen omezené množství, tak neváhejte. A radši to nikomu neříkejte.

Štítky: ,

Komentáře: 6:

Blogger Perohryz řekl...

a koľko stojí upgrade z verzie 1.0?

3. listopadu 2008 v 19:21  
Anonymous Anonymní řekl...

Kdybych neměl v hlavě seznam asi milionu knih, které bych rád přečetl, tak bych o tom silně uvažoval. .-)))

4. listopadu 2008 v 14:44  
Blogger MadCap řekl...

Hm, tak som objednavku odoslal a zatial sa ziadna obratna odpoved nedostavila :) zeby som skoncil v SPAMe?

4. listopadu 2008 v 21:21  
Blogger Miloš Čermák řekl...

Upgrade na všechny vyšší verze je bezplatný, jsme slušná firma :) A na vsechny objednavky jsem jiz odpovedel. pokud mail neprisel, napiste jeste jednou. Knizky zatim jsou!

5. listopadu 2008 v 8:31  
Blogger rantl řekl...

Mohu (aspoň částečně) potvrdit slova MČ. Sice ještě nedorazila, ale takovou rychlost od České pošty snad ani nemůžu požadovat:)

6. listopadu 2008 v 22:26  
Blogger MadCap řekl...

Mne uz dorazila! Pohlad do historie je sranda - minule som na chate nasiel noviny z roku 98 a 99. Fakt zvlastne retro.

6. listopadu 2008 v 23:29  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka