středa 5. listopadu 2008

Zemřel Michael Crichton

Proslavil se jako autor Jurského parku, ale byl výjimečným spisovatelem s mimořádným talentem a darem vyprávět příběhy. Těšil jsem se na každou jeho novou knihu, protože to byl ten druh čtení, které vás pohltí a nedovolí myslet na nic jiného. A každá Crichtonova nová kniha otevírala i nové téma, o kterém se pak dalo další týdny přemýšlet. Je mi to líto.

Komentáře: 2:

Anonymous Anonymní řekl...

Mně taky. Četl jsem jen Disclosure a Pojídače mrtvých. Ta druhá je jedna z mých nejoblíbenějších knih vůbec. Určitě se po něčem od něj ještě podívám.

5. listopadu 2008 v 21:06  
Anonymous Anonymní řekl...

Jeho fabulace v Pojídači mrtvých je úžasná. Tentokrát jsem "hřbitůvek" v knihovně dělala skutečně s velkou lítostí.

6. listopadu 2008 v 21:04  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka