sobota 24. října 2009

Co to zase laborujou s tím Facebookem?

Možná jste si toho ho také všimli, Facebook v posledních čtyřiadvaceti hodinách "nasadil" uživatelům novou domovskou stránku.Změny nejsou velké, ale lidem zvyklým na tu předešlou působí značné problémy. A tak se sítí nesou obvyklé stížností, zní virtuální povzdechy a jsou slyšet i výhrůžky, že "tentokrát mě vážně naštvali a končím!". Je to tak pokaždé, když jsou na Facebooku změny, a pokaždé si uživatelé zvyknou. Ono jim ani nic jiného nezbyde. A necitliví zaměstnanci Facebooku si z nich ještě tropí žerty! Tentokrát totiž založili vlastní skupinu nazvanou: "AUTOMATICKY NENÁVIDÍM KAŽDOU NOVOU HOMEPAGE NA FACEBOOKU". Členem této skupiny se stal i šéf a zakladatel firmy Mark Zuckerberg. Takže si z nás ještě dělá šoufky? Jakoby nestačilo, že je na některých fotkách podobný Standovi "Vydělámrychleprachy" Grossovi?

Posted via web from Poznámkový blok

Komentáře: 2:

Anonymous Mordemy řekl...

Cože?! To fakt není Standa? Heh! :D

24. října 2009 v 19:13  
Anonymous Anonymní řekl...

dobrý den já mám na facebooko jiný problém už třetí den mi nejde mi otevřít schrámka za zprávama nejdou mi tam psát žádné příspěvky prostě to nefunguje když užse mi to náhodou povede tak mi to napíše ops vyskytla se nějaka chyba pracujeme na jejím odstranění chyby to bych chápala ,ale že to trvá 3 dny ?? a nějaké centrum kde bych někoho mohla v tomto směru kontaktovat to tam není tak já nevim kam se obrátit v tomto směru opravdu by mě zajímala co s tím facebookem dělaj??? jak zjistit nějakou stránku aby mi někdo poradil?v případě že mi někdo můžete poradit písněte mi na email jane.dablik@seznam.cz

27. listopadu 2009 v 14:38  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka