středa 24. září 2008

Jsem PC!

Microsoft má novou reklamní kampaň, a to za 300 miliónů. Navazuje na úspěšnou reklamní kampaň svého konkurenta firmy Apple, která se jmenovala „PC versus Mac“. Vystupuvali v ní dva herci, z nichž jeden vypadá jako takový neforemný brýlatý moula s divným účasem (a nikoliv, není to Bill Gates, byť je mu možná trochu podobný), zatímco ten druhý je sympatický sexy chlápek. Pokud tipujete, že ten první je PC a ten druhý Mac, tak je to samozřejmě správně.

Brýlatý moula zůstal i v reklamě Microsoftu, byť ho asi hraje jiný herec. Ale blbě vypadá stále. To pro kontrast, samozřejmě, protože pak v reklamě defilují nejrůznější sympaťáci a sympaťačky, kteří se hrdě hlásí k tomu, že oni jsou taky PC. Chápete? Že se zkrátka není za co stydět. Jsou mezi nimi učitelé, vědci, polární výzkumníci, potapěči a dokonce i jeden kosmonaut. Zabere to? Těžko říct. Ta původní reklama od Applu byla tak sugestivní, že se příliš zaryla do povědomí.

I lidem do života. Jeden můj kamarád se dočkal velkého zklamání, když tuhle reklamu ukázal na počítači (ano, bylo to pécéčko) své přítelkyni. Moc se nasmáli. On se pak zeptal: „A co já? Připadám ti spíš jako PC, nebo Mac?“ Podívala se na něj, pohladila ho po vlasech a řekla: „Ty jsi takové moje pécéčko. Ale stejně tě mám ráda!“ Za půl roku mu pak utekla s jiným. Asi to byl Mac.

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka