"If it bleeds, it leads", platí pro média. Volně přeloženo: "Čím hůř, tím líp".
Jak se mají finanční noviny, když svět postihne finanční krize? Samozřejmě skvěle. Deník Financial Times, který je vedle deníku Wall Street Journal "biblí" ekonomického tisku, hlásí vynikající výsledky. Některé z nich cituje zpráva Reuters.
- Prodej deníku na stáncích stoupl v září o 30 procent (v USA), respektive o 20 procent (v Evropě a Asii), a to v porovnání s prodejem v srpnu
- Počet shlédnutých stránek na webu FT.com za týden dosáhl 25 miliónů, což je více než dvojnásobek běžného průměru
- V týdnu od 22. září, kdy krize vrcholila, byl počet shlédnutých stránek o 300 procent vyšší než ve srovnatelném týdnu o rok dřív. Počet unikátních návštěvníku na FT.com vzrostl v září 2008 meziročně o 250 procent
Generální manažer Financial Times John Ridding agentuře Reuters řekl: "Dopad finanční krize na naše čtenáře a naše publikum je pozoruhodný. Potvrzuje se, že když je situace vážná, lidé se obracejí k důvěryhodným zdrojům a jsou ochotni za informace platit."
(Psáno pro server Médiář).
Štítky: mediar
Komentáře: 0:
Okomentovat
Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]
<< Domovská stránka