úterý 7. října 2008

Jsem jistota Pavla Béma

Na žádný ze svých článků jsem ještě neměl tak rychlou reakci. Pro úterní MF Dnes jsem napsal komentář o ODS, který zmiňuje také Pavla Béma. A už v pondělí půlhodinu před půlnocí mně od něj přišla SMS: "Vážený pane Čermáku, udělal jste mi dnes radost. Vždycky jste o mně lhal a zase lžete. Jste jistota. Díkybohu za ní. S pozdravem, Pavel Bém." Udělalo to na mě dojem.

Štítky:

Komentáře: 5:

Anonymous Anonymní řekl...

Rozumím tomu dobře, že to četl už před zveřejněním?

7. října 2008 v 11:37  
Blogger Miloš Čermák řekl...

Nikoliv nutne, prvni vydani novin je vytistene v redakcich (a jiste i jinde) jiz pred pulnoci. Ale jak to bylo, to nevim, vic mi bohuzel nenapsal :)

7. října 2008 v 11:51  
Anonymous Anonymní řekl...

Chapu, ze to udela dojem...

zvlaste pokud pana Bema nekdo upozorni rovnou z redakce / tisku nebo kdo vi zda to opravdu uz videl na papire.

Na druhou stranku, je mozna dobre vedet o tech "jistotach" - alespon neco v dobe financni krize :o)

7. října 2008 v 18:14  
Anonymous Anonymní řekl...

Tak ono stačí sledovat ČT 24 a tam už jsou 23:15 komentáře ze zítřejších novin....

Porteš M

7. října 2008 v 19:35  
Blogger rantl řekl...

Bém je zase má jistota:)

9. října 2008 v 19:57  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka