čtvrtek 2. října 2008

Pizza Nuova, Ambiente, Nám. Republiky, Praha (PixUp)

Je podzim, začaly ranní mrazíky, MF Dnes zase vytáhla Mrázka ... a na můj blog se vrací oblíbená rubrika Můj oběd. Na základě nesčetných přání věrných čtenářů (ano, vymýšlím si, a to každé slovo z posledních šesti) a také z důvodu mé rozmarnosti. Toto je oběd v mé celkem oblíbené pizzerii na Náměstí Republiky, kde si lze za paušálek naložit libovolné množství předkrmových pochoutek. Spíše krm než předkrm, avšak milé chuti a v hezkém protsředí.

Komentáře: 11:

Anonymous Anonymní řekl...

Mně se ta rubrika líbí. Mám z ní vždycky hlad (Tenhle oběd je ale na mě moc zeleninový.).

2. října 2008 v 14:50  
Blogger Miloš Čermák řekl...

Zdání klame, ve spodních vrstvách je ukryt losos. sotbíf a vepředu - jak vidno - vykukuje mortadella.

2. října 2008 v 14:56  
Blogger Miloš Čermák řekl...

V předešlém komentáři má být samozřejmě ROSTBÍF, sotbíf zásadně nejím.

2. října 2008 v 14:57  
Anonymous Anonymní řekl...

Já jsem hlavně hloubal, co bylo v té okurce.

2. října 2008 v 15:19  
Blogger Miloš Čermák řekl...

V okurce je tuňák z konzervy s pálivou papričkou. Proladěná kombinace, nutno říct.

2. října 2008 v 15:23  
Blogger Radek řekl...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

2. října 2008 v 15:29  
Anonymous Anonymní řekl...

Já to věděl! Tipoval jsem tuňáka, ale ani při velkém zvětšení jsem si nebyl úplně jistý.

(Ten komentář předtím je taky od mě, jen jsem se omylem podepsal googlím účtem místo openID, tak jsem ho smazal.)

2. října 2008 v 15:32  
Anonymous Anonymní řekl...

Zatraceně, dostal jsem hlad!
Jíte nějak podezřele zdravě.

2. října 2008 v 15:43  
Blogger Zázvorek řekl...

Možná jsem až příliš typický čech... ale kolik činí ten paušál? :-D

2. října 2008 v 20:23  
Anonymous Anonymní řekl...

Hmm krásný oběd. Přidávám se také k dotazu, kolik je ten paušálek?

3. října 2008 v 6:50  
Anonymous Anonymní řekl...

Ono nakrmit odhadem 205 cm výšky, to není sranda... PS Začetl jsem se do "Han" a nemají chybu :)) Paráda!

3. října 2008 v 13:37  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka