pátek 9. ledna 2009

Hany se přestěhovaly. Hledejte je na iDnesu

Hana (ta s modrými vlasy) i Hana (ta s většími prsy) skončily v Reflexu. Neodcházejí dobrovolně, ale ani "svinským krokem". Jsou v pohodě, hlavně proto, že mají nepotvrzené zprávy, že by se Dýdžej mohl rozejít s Hildou.

Že nebudou na papíře? To je jim jedno. Důležité pro ně je, aby byly stále slavné, protože pak je budou balit kluci a budou si moci kupovat nové věci v obchodním centru.

"Matčin přítel říkal, že papírový noviny jsou stejně v krizi," řekla dokonce Hana (ta s modrými vlasy).

"To jako ten taxikář?", zeptala se Hana (ta s většími prsy).

"Ale ne," zavrtěla hlavou Hana (ta s modrými vlasy). "S tím taxikářem už matka nežije. Teď se k nám nastěhoval jadernej fyzik."

"A ten jako rozumím novinám?", zeptala se nevěřícně Hana (ta s většími prsy).

Hana (ta s modrými vlasy) pokrčila rameny. "Matka říkala, že je děsně chytrej. Ale možná není úplně objektivní, protože má od něj slíbený, že nám úplně předělá koupelny."

"Aha," odpověděla Hana (ta s většími prsy).

Ale to jsme odbočili. Proč Hany v Reflexu skončily? To je jednoduché. Protože se tak v redakci rozhodli. Samozřejmě, tyhle věci jsou často osobní. Nedá se vyloučit, že například Hana (ta s modrými vlasy) nepozdravila dostatečně slušně a uctivě Zeleného Raoula, anebo že Hana (ta s většími prsy) je příliš sexy, takže šéfredaktor dospěl k závěru, že příliš rozptyluje redaktory od pilné a plodné práce. Ale to bychom spekulovali, a to se nemá.

Každopádně teď každý čtvrtek hledejte nový strip na iDnes. Hany (ta s modrými vlasy i s většími prsy) zde mají zřízenu speciální stránku, kde by se časem mohl objevit celý archív a další zajímavé věci. Záleží na tom, jak se jim bude dařit. Do té doby můžete archiválie, ale i další zajímavosti "lovit" ve fanklubu na Facebooku. Už má přes 700 členů, takže si myslím, že tisícovku se nakonec podaří pokořit.

Miloš (ten větší), což jsem shodou okolností já, byl v iDnesu na chatu. Všichni tam na mě byli milí, dostal jsem kávu a vodu s bublinkami. Odpověděl jsem na něco mezi dvaceti a třiceti dotazy. Prý byly na běžné poměry nadprůměrně inteligentní. To mě z jedné strany těší, protože to znamená, že komiks má chytré čtenáře. Na druhou stranu ... vyvolává to ve mně pocit nejistoty, jestli jsem je svými hloupými odpověďmi neotrávil.

Ale co, intelekt není všechno, nejdůležitější věcí na světě je vzhled. Aspoň ve světě, ve kterém žijí naše kreslené hrdinky. A v tomto ohledu jsem na tom dobře, protože Miloš Gašparec mě nakreslil krásného a charismatického.

Štítky: ,

Komentáře: 2:

Blogger Martin Hassman řekl...

Přeji Hanám hodně štěstí na novém místě. A marně přemýšlím, když je první Miloš ten větší, jaký je ten Miloš druhý. Něco modrého nemá? 8-)

9. ledna 2009 v 18:46  
Anonymous Anonymní řekl...

Přeji Haně (té s modrými vlasy) i Haně (té s většími prsy) hodně čtenářů i na iDnes.

Přečetla jsem celý chat a nadprůměrné byly hlavně odpovědi. Vtipné, jednoduché, inteligentní - díky za zpříjemnění sobotního rána :)

10. ledna 2009 v 6:34  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka