středa 4. března 2009

Proč je ekonomická krize horší než rozvod?

Protože kvůli ní sice taky přijdete o všechny peníze, ale navíc vám ještě zůstane manželka.

To je podle mě zatím nejlepší vtip o krizi, který jsem četl nebo slyšel. Druhý: "Jak se definuje optimista? Odpověď: Je to bankéř, který si v neděli žehlí pět košil."

Znáte další? Napište je, prosím, do komentářů. Rozhodl jsem se je sbírat. Když už tu krzi máme, tak ať nás aspoň pobaví.

Štítky:

Komentáře: 10:

Anonymous Anonymní řekl...

Tu je moj oblubeny, lahko sa da upravit na ceske pomery:

Pride pan do Slovenskej sporitelne ulozit si 5 eur. Pyta sa "Je teraz ta kriza, co sa stane, ak skrachujete?"
Bankova uradnicka mu odpoveda:"Sme najvacsia banka, urcite neskrachujeme. Ale keby aj, nasou matkou je rakuska Erste, ta vam tych 5 eur vyplati."
"No dobre, a ak skrachuje aj ona?"
"To sa urcite nestane, je silna, ale ak by predsa len skrachovala, za peniaze vam plne ruci vlada Roberta Fica, oni vam to vyplatia."
"No a ak skrachuje aj vlada?"
Uradnicka odpoveda: "To by vam uz snad za tych 5 eur stalo, nie?"

4. března 2009 v 13:34  
Anonymous Anonymní řekl...

Šéf hovorí zamestnancom:
-Furt sa tu stazujete ze je kriza, nie ze by ste boli radi ze mate tento rok o 50% vyssie platy.
-Vazne? Oproti ktoremu roku?
-Buducemu.

4. března 2009 v 14:27  
Anonymous Anonymní řekl...

Dva bankéři diskutují nad aktuální situací...
"Člověče, po včerejším propadu na burze, jak jsi spal?"
"Jako malé dítě!"
"To nechápu, já oko nezahmouřil"
"Já jsem celou noc řval a dvakrát se posral".

4. března 2009 v 14:36  
Anonymous Anonymní řekl...

dva na http://ailyn.cz/blog/post/dva-aktualni/

4. března 2009 v 16:27  
Anonymous Anonymní řekl...

Tak by mě zajímalo, do jakýho fitka chodí koruna posilovat.. jinak Dva bankéři se hádají, jak zvednou hodnotu jedné koruny. Tak jeden povídá: "Mohli bychom doprostřed vyvrtat díru a vycpat jí zlatem."
Na to mu druhý odpoví: "To asi nepůjde, tolik zlata nemáme, ale mohli bychom do ní vyvrtat dírky dvě a prodávat jí jako knoflík:)

4. března 2009 v 21:33  
Blogger Honza Ř. řekl...

Už i na mě dolehla ta krize. Musím jíst staré sýry, pít stará vína a k tomu ještě jezdit autem bez střechy. :-)

4. března 2009 v 21:57  
Anonymous Anonymní řekl...

Baví se dva bezdomovci pod mostem:
1. "Ty, co je to ta krize?"
2. "Jak bych Ti to řekl? Asi takhle - znáš nějakého bankéře, nebo ředitele velké společnosti?"
1. "Já? Ne."
2. "No, tak teď s ním budeš dokonce bydlet." :-)

11. března 2009 v 8:40  
Anonymous Anonymní řekl...

Je to černé a klepe to na dveře, co to je?
Naše růžová budoucnost...

29. dubna 2009 v 13:54  
Anonymous Anonymní řekl...

dobry start

16. prosince 2009 v 0:06  
Anonymous Anonymní řekl...

zasto ne:)

11. února 2010 v 1:56  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka