Kolik stojí Facebook a další tyhle blbiny
Spousta firem šílí po "sociálních médiích" a plánují kampaně už nejen v televizích či v novinách, ale taky na Facebooku ... ovšem málokdo má spočítáno, jak jsou takové kampaně efektivní. Ani zatím nevíme, jak se to dá měřit. Ale natvrdo řečeno: vydělají sociální sítě nějaké konkrétní peníze? Nevíme, nic nevíme. Co ovšem víme, je to, kolik soukromým firmám prodělají. Tvrdí to aspoň průzkum provedený mezi zaměstnanci britských firem. Ten se zaměřil na to, kolik času na sociálních sítích tráví, a z toho odvodil cifru odpovídající "virtuální ztrátě". A ta je astronomická, ročně v Británii činí 1,38 miliardy liber (2,25 miliard dolarů). V zásadě to koresponduje s dalšími podobnými průzkumy i v USA. Kritici ovšem říkají, že jde o čistě akademickou cifru, která neodpovídá realitě. Žádní zaměstnanci nikdy nepracovali sto procent pracovní doby, a to v době "před Facebookem", kdy trávili čas třeba čtením novin nebo povídáním u kávovarů. Co myslíte vy?
Posted via web from Poznámkový blok
Štítky: facebook
Komentáře: 2:
Kdyby nebyli na fejsbuku, tak by stahovali filmy, které kdyby si nemohli stáhnout, tak by si je koupili.
Takže já bych tu ztrátu rovnou strhnul zaměstnancům z platu a poslal OSE.
Tak efektivitu reklamy a samotného firemního FB účtu jsem si spočítal - není to úplně špatné.
A zaměstnanci se chovají podle toho, kolik mají práce. Když je jí moc, na FB si nevzpomenou, když její málo, odreagují se u Farmvillu.
Okomentovat
Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]
<< Domovská stránka