neděle 16. května 2010

Není blbost jako blbost (aneb jak se rychle znemožnit)

"Co jsi dělal dnes odpoledne?"

"Nic zvláštního. Byl jsem v hotelu na pokoji a trochu blogoval."

"Já taky! A o čem jsi blogoval?"

"Tak o blbostech, asi jako každej. Například jsem blognul tu sochu na Tageszeitung. Tu jak je na ní šéfredaktor Bildu s šestimetrovou erekcí."

"Aha."

"A o čem jsi blogoval ty?"

"To by tě asi nezajímalo!"

"Jen si nemysli. To víš, že by mě to zajímalo. Od toho je to blogování. Že člověk píše o blbostech."

"Psal jsem text na podporu jednoho blogera od nás. On byl zatčenej a hrozí mu patnáct let vězení."

"Aha."

(Jak se uvést do rozpaků při neformálním rozhovoru s blogerem z Blízkého východu).

Posted via web from Bloger v Berlíně

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka