pondělí 19. května 2008

Fotky z Krumlova

Byla asi hodina po půlnoci, když jsem periferním viděním zahlédl něco znepokojivého. "Fujtajbl, to jsem se lekl, měl jsem pocit, že vidím Škromacha!", zvolal jsem. Nebyl to pocit, nýbrž místopředseda ČSSD osobně. Posadil se k baru, kde ho později kolega Aust z LN vyfotografoval. Usmívalo se a vypadal spokojeně. "Jestli se tu objeví ještě Paroubek, jdu pryč!", řekl jsem mu varovně, ale nezdálo se, že jím to nějak otřáslo. I taková byla jedna z momentek českokrumlovské mediální konference, kterou už po několikáté pořádala firma Česká média. Tentokrát to byla další variace na obehranou písničku jménem "média veřejné služby. Moderoval jsem jeden z panelů věnovaný České televizi, a obsazený mimo jiné šéfem Rady ČT Baumrukem, generálním ředitelem Janečkem, ředitelkou programu Fričovou či ředitelem zpravodajství Fridrichem. Myslím, že nepadlo mnoho nového, ale můžete si to ověřit shlédnutím videozáznamu. Seriózně se výstupům konference věnovali například mediální reportér Ondřej Aust v LN, místopředseda Snydikátu novinářů a rozhlasový redaktor Jan Punčochář nebo třeba poslední pořad Média a svět na ČT24. Já se jim věnuji neseriózně, a to výstupům nočním na svém "českokrumlovském" fotoalbu na Flickru.

Štítky: ,

Komentáře: 1:

Blogger lurker řekl...

pro informaci novinářů -
český pravopis stále trvá na "zhlédnutí pořadu" nikoli "shlédnutí pořadu"

20. května 2008 v 19:46  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka