čtvrtek 20. srpna 2009

Vítejte na palubě. Věděli jste, že létání je šílená věc?

Létání mě fascinuje. Asi proto, že se vždycky bojím. Kdysi jsem si myslel, že až budu létat častěji, tak strach pomine, ale to se nestalo. Moje žena tvrdí, že se v tom vyžívám a že si svou fobii z letadel pěstuji. Asi na tom něco bude.

Ale já jí zase říkám, že strach z létání je přece projevem inteligence. Protože jen blbec se v kolosu vážícím desítky tun a pohybujícím se mnoho kilometrů nad zemí může cítit bezpečně. Buď blbec, anebo někdo s totálním nedostatkem představivosti. Tím rozhodně netrpím.

Jen vejdu do té úzké kovové trubky a už vidím, jak se její interiér kroutí v plamenech, ženy hystericky křičí a z ventilačních šachet vyskakují žluté dýchací přístroje. Zásadně nesleduji instruktáže o bezpečnosti, protože jen zvyšují moji úzkost. Výjimku jsem ochoten udělat jen tehdy, když instruktáž provádí hezká letuška. Víc o (nahých) letuškách i mých letadlových potížích čtěte v článku na Technetu.

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka