čtvrtek 17. ledna 2008

Pětiletí útočí

Nic proti malým dětem, ale kdo jel někdy v tramvaji naplněné třemi třídami mířícími na koncert nebo kdo jedl ve v zájezdním hostinci se školou v přírodě na obědě, mi jistě dá za pravdu, že jsou to nepříjemní nevymáchaní hajzlíci. Zvlášť když jsou v houfu nebo ve smečce. Delikátní a jistě velmi politicky nekorektní otázka zní: Kolika pětiletým útočícícím dětem byste se dkázali ubránit? Možná vám to připomene nějaký béčkový horor, možná se budete zdráhat aboslovat jednoduchý test z morálních důvodů. Ale minimálně ze zvědavosti byste to měli zkusit. Mé skore je jednadvacet. To je celá jedna třída. Trochu mě to uklidnilo.

21

Štítky:

Komentáře: 5:

Anonymous Anonymní řekl...

Vyšlo mi 17. Určitě pomohla kladná odpověď na otázku, zda jsem někdy čelil útoku Zergů ve hře Starcraft.

18. ledna 2008 v 11:48  
Anonymous Anonymní řekl...

Zda se ze to nefunguje - po odeslani formulare to zobrazi uvodni stranku seznamky...

18. ledna 2008 v 16:15  
Anonymous Anonymní řekl...

Skoda, a to jsem i proti Zergum bojoval...

18. ledna 2008 v 19:21  
Anonymous Anonymní řekl...

me to taky bohuzel nefunguje, ale zas na druhou stranu to je dobry, protoze jsem se aspon nedozvedel, ze by me tri deti krasne prepraly :)

19. ledna 2008 v 17:01  
Anonymous Anonymní řekl...

tady to funguje.
http://www.howmanyfiveyearoldscouldyoutakeinafight.com/

Mam 26 :)

20. ledna 2008 v 3:41  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka