pondělí 4. února 2008

Vyhlašuju soutěž: Strip o prezidentské volbě

Posledních pár dní si hraju s webovou stránkou Strip Generator, která umí přesně to, co napovídá její název: jednoduše vytvářet tříobrázkové komixové stripy. Tip na tuhle stránku jsem dal do internetové rubriky v časopise ABC (efekt je dobrý: mailovou schránku mám teď zahlcenou stripy od teenagerů, většinou neslušnými), patří však i na tento blog.

A mám nápad: vyhlašuju soutěž o nejlepší strip na téma prezidentské volby. Uzávěrka: pátek poledne. Všechny (publikovatelné) stripy budu publikovat na tomto blogu, vítěze vybere odborná porota složená ze všech redaktorů Extra.cz (ano, budu to já). Vítězi pošlu tři komixové knížky Hana a Hana. He? (Kdo se bojí, toho ujišťuju, že strip na Stripgeneratoru dokáže vytvořit každý. Zvládl jsem to i já. Nemusíte se registrovat, ale pouze vytvořit jeden komix a poslat ho na mou emailovou adresu. Hodně zdaru!).

Štítky: , ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka