středa 11. března 2009

Nohy mi nesmrdí zas tak moc

Písničkář Karel Kryl kdysi o Miloš Zemanovi řekl, že by kvůli bonmotu prodal vlastní babičku, já mám zase pocit, že jsem za pointu prodal své vlastní nohy.

Ve sloupku pro iDnes nazvaném "Nepoužívejte Facebook, budou vám smrdět nohy" jsem minulý týden napsal o tom, jak má žena zašpičkovala o mých nohou. Čí nohy také po dlouhém a povinostmi zaplněném dni voní, ne? Odezva je strašlivá.

Mám pocit, že i lidé, kteří mě mijejí na ulici a nemají nejmenší ponětí o tom, že jsem nějaký takový blábol napsal, znepokojeně krčí nosy. Když někam přijdu na návštěvu, hostitelé mě v předsíni přemlouvají, abych se hlavně nezouval.

Nic proti tomu, teta vždycky říkala, že zouvání hostů do ponožek je bolševický zvyk, ale nemohu se zbavit dojmu, že náhlá benevolence hostitelů nemá s politikou nic společného.

Chci vydat jasné a jednoznačné prohlášení: Mé nohy jsou naprosto v pořádku!

Štítky:

Komentáře: 2:

Anonymous Anonymní řekl...

Dobry den, vzhledem k tomu, ze jste vyrazne vyssi nez zbytek populace (moji malickost nepocitaje, jsem taky "cahoun"), tak umerne k tomu mate vetsi nohy a tim padem to ma dopad i na kvanitu smradu - o kvalite si hovorit v teto souvislosti opravdu netroufam..... V kazdem pripade, ted uz to neokecate. Nohy Vam smrdeli, smrdi a smrdet budou, at uz budete mit profil na Facebooku, nebo ne :o)

11. března 2009 v 12:34  
Blogger Ondrej řekl...

No, stejne jsem radsi, ze jste u nas v sobotu zustal obut... Jistota je jistota...

13. března 2009 v 10:19  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka