čtvrtek 11. října 2007

Jsem respektovaný "mírný hysterik"

Mám dva citáty, které mě dnes pobavily.

Předně se Hospodářské noviny rozloučily s mým sloupkem notickou: "Vážené čtenářky, milí čtenáři, pravidelný čtvrteční Mediář Miloše Čermáka již v HN nadále vycházet nebude. Rozhodnutí autora redakce respektuje." Nic proti tomu, to je milé. Určitě lepší, než kdyby napsali: "Rozhodli jsme se, že ty plky pana Čermáka už tisknout nebudeme," nebo "A teď konečně budeme i ve čtvrtek publikovat kvalitní žurnalistiku", případně něco na ten způsob. Co mě zarazilo, je druhá věta: totiž že mé rozhodnutí "redakce respektuje". Nějak si nedokážu představit jinou variantu. Jako že by mé rozhodnutí nerepsektovali a můj sloupek dál tiskli?

S touto nevýznamnou kauzou souvisí i vzkaz čtenáře Lamberta, který do komentářů pod jedním ze záznamů na tomto blogu napsal: "Je smutné, že se stáváte člověkem, kterého si budu pamatovat jako podprůměrného maratonce, kamaráda Miloše Zemana a mírného hysterika." Pane jo! Je mi nesmírně trapné, že komukoliv působím takové nepříjemné niterné obtíže. Mám nesmělý návrh. Lamberte, nebylo by lepší mě zkrátka pustit z hlavy?

Štítky:

Komentáře: 3:

Anonymous Anonymní řekl...

Hysterik? Mně jste příšel naopak jako pohodář. Ale možné je všechno :)

12. října 2007 v 10:30  
Anonymous Anonymní řekl...

Moc Vas zdravim, neberte tyhle ubozaky vazne, jste vynikajici novinar a Vase komentare, glosy, clanky...atd patri k tomu nejlepsimu co se v ceskych mediich objevuje. jsou vtipne osvezujici a cisi z nich obrovsky prehled a nadhled dany znalostmi hodne presahujicimy ty nase luhy a haje. Preju hodne energie a post sefredaktora v nejakem joo prestiznim mediu!

14. října 2007 v 19:02  
Anonymous Anonymní řekl...

halt se editor snažil ve zkratce říci čtenáři, že Mediář končí rozhodnutím Vaším, nikoli redakčním.
problém vpravdě osudový.
ach jo.
zdraví pk

15. října 2007 v 17:41  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka