středa 4. června 2008

Kam se ztratil Topolánek

Před třemi měsíci jsem tady na blogu publikoval první díl satirického seriálu Je nás pět, který s Martinem Komárkem píšeme na střídačku pro internetový Stream. Na mém blogu se video nesetkalo s dvakrát příznivým ohlasem, komentáře na Streamu jsou naopak až na výjimky pozitivní. Proto jsem s dalšímu kusy na blogu neobtěžoval. Ta věc ovšem běží dál, tento týden jsme "vysílali" už čtrnáctý díl. Po delší době dávám opět k nahlédnutí, pusťte se do mě.

Komentáře: 3:

Anonymous Anonymní řekl...

:D Pane Čermáku, hahahaha!!! Rozjasnil jste mi zamračený den!!!
Prosil bych rubriku! Btw, chybí mi tu fotky Vašich gastronomických zážitků. Mějte se fajn! Ondra B.

4. června 2008 v 14:24  
Blogger Kampaně a volby řekl...

Mám podezření, že se tu někdo díval na Iron Mana :o) tam byly taky letušky :o) jinak já hodnotím kladně :o) Jen houšť a do nich ! :o)))

4. června 2008 v 15:29  
Anonymous Anonymní řekl...

Nechci hodnotit jestli je to chytré nebo spíš hloupé a jsem schopen připustit, že občas je to legrace.Ale na Vaší stránku pane Čermáku, s jejímž obsahem se většinou ztotožňuji a podle které si často třídím a ujišťuji svůj pohled na českou politiku se prostě tenhle typ laciné srandy nehodí.
Nezlobte se
Tomáš

4. června 2008 v 16:40  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka