pondělí 9. února 2009

(Někteří) doktoři vám dají křídla

Je zábavné sledovat, jaká videa se na YouTube stávají hity. Jedním z posledních jsou například záběry sedmiletého kluka, kterého "zfetoval" zubař kvůli trhání zubu. Video vidělo přes šest miliónu lidí, a další přibývají.

Připomíná mi to můj vlastní zážitek před třemi lety, kdy mě anesteziolog podobně oblažil před operací zlomeniny. Zvolil jsem variantu bez narkózy, se spinální anestezí dolní poloviny těla. A udělal jsem dobře (byť bych si to po druhé asi rozmyslel). Připadal jsem si jako vystřelený na oběžnou dráhu. Říkal jsem si, jak skvělý zážitek taková operace je a že mě vlastně nic lepšího než otevřená zlomenina kotníku nemohlo potkat.

Ležel jsem přikrytý prostěradlem na sále, flirtoval se sestřičkami a nahlas uvažoval o msyslu života. Zastavila mě až věta doktora Čecha, který řekl: "Mohl byste být prosím chvilku zticha? Budu teď muset operovat."

Štítky: ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka