sobota 27. října 2007

Momentka z Londýna

Po asi desetikilometrovém běhu v Hyde Parku jsem dorazil na Lancaster Gate a šel se napít vody z fontánky. Za necelou hodinku se úplně změnilo počasí. Vymetená obloha se zatáhla a vypadalo to, že každou chvíli začne pršet. Ale bylo teplo, takže vůbec nevadilo, že na sobě mám jen trenýrky a běžecké triko.

U fontánky stáli dva asi třicetiletí manželé v zimních bundách. Fotili holuby a veverky, což v Hyde Parku dělají všichni. "Támhletoho vyfoť," řekl česky muž a ukázal na mě. "To je dobrej magor."

Nevím, jestli tím měl na mysli mé stylové oblečení, běžecký styl nebo celkový zjev, ale nemohl jsem to nechat jen tak. Ještě jednou jsem se napil příjemně chladné vody, utřel si ústa a s úsměvem řekl: "Podívej se na sebe, ty debile."

Jen na malý okamžik jsem měl možnost vychutnat jeho zcela vytřeštěný výraz. Pak jsem se znovu rozběhl ven z Hyde Parku směrem k Paddingtonu. Takhle si představuji začátek krásného dne.

Štítky: ,

Komentáře: 3:

Blogger catt řekl...

boží :)

27. října 2007 v 12:37  
Anonymous Anonymní řekl...

to je prdel

27. října 2007 v 18:26  
Blogger Mother-to-be řekl...

Báječná punch line!

28. října 2007 v 19:09  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka