čtvrtek 25. října 2007

Dobrá práce, Bille!

Bývalý americký prezident Bill Clinton poslal v úterý svou první textovou zprávu. Byla manželce Hillary a obsahovala blahopřání k narozeninm. To je pěkný úspěch! Jen není tak úplně jasné, co potenciální "první manžel" Ameriky dělal v uplynulých letech.

Ano, tak trochu přednášel, napsal knížku a se spoustou lidí se plácal po zádech ... ale to opravdu neposlal ani jednu esemesku? A tohle se dozvíme o muži, jehož někdejší viceprezident Al Gore "vynalezl" Internet a teď zase ochlazuje planetu? Zajímavé.

Svým způsobem je to hodné obdivu. Co pěkného Hillary napsal ("Hele, všechno nejlepší, a s tou Lewinskou to fakt byla pitomost"), zatím nevíme, ale v rámci kampaně se to jistě dozvíme.

Tak mě napadá: vůbec si nemůžu vzpomenout, kdy a komu jsem svou první esemesku poslal já. Pamatuje si to někdo? Neřkuli i to, jaký byl její obsah? Nemyslím teď svou první esemesku, ale tu vaši. Napište!

Štítky: ,

Komentáře: 11:

Anonymous Anonymní řekl...

První esemeska přece šla všem známým, že už mám taky TEN MOBIL, aby si mě přidali do svých MOBILŮ!!

25. října 2007 v 12:21  
Anonymous Anonymní řekl...

No přece "TEST SMS" a byla otci na mobil, protože to bylo také jediné číslo na mobil, které jsem tehdy znal.

25. října 2007 v 12:39  
Anonymous Anonymní řekl...

Moje první SMS byla taky oznamovací, že už ten mobil vlastním... Vím, že to asi není úplně originální, ale je to tak :)

25. října 2007 v 12:53  
Anonymous Anonymní řekl...

Hehe, no vzhledem k tomu, jakej je Bill geek, ze po tak dlouhy dobe objevil SMSky, tak snad poslal Hillary to co planoval a ne treba neco jako "Moniko, jak se mas, uz polykas?" :-)

25. října 2007 v 13:03  
Blogger Jan Martinek řekl...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

25. října 2007 v 13:45  
Anonymous Anonymní řekl...

Prvni sms jsem napsal tatovi na mobil z rozhrani na post.cz nekdy na podzim 98. Pamatuju se, ze zrovna volal, mobil mu pipnul do ucha a docela ho ta pismenka sokovala :)

25. října 2007 v 13:46  
Anonymous Anonymní řekl...

Tak oni celkově Američani a SMSky nejdou moc dohromady, takže to není zase tak moc divné :)

A moje první SMS? Něco jako "test" na vlastní číslo (abych si ověřil jak se SMS na novém mobilu píše a jak vypadá, když přijde a abych takovýma kravinama neotravoval lidi kolem sebe).

25. října 2007 v 13:56  
Anonymous Anonymní řekl...

Mojí první SMSku jsem posílal od táty mámě, když jsem byl v Chorvatsku. Mohlo mi bejt tak 7 nebo 8 let :)

25. října 2007 v 15:06  
Anonymous Anonymní řekl...

Nevím už, co jsem napsal já, ale vím, co asi napsal v první sms Clinton: "Ahoj Hillary,tak už mám taky ten mobi!" :-)

25. října 2007 v 15:59  
Anonymous Anonymní řekl...

Já svou první zprávu poslal z mobilu mámy (a bude to už hodně dlouho) a připadalo mi to děsně super. Dnes už psaní smsek nesnáším, je to pomalé a tak je píšu přes net.

25. října 2007 v 18:17  
Anonymous Anonymní řekl...

já na tom nevidím nic tak divného, mobil používám neustále, ale jestli pošlu za měsíc dvě zprávy, tak to je svátek. Je to zbytečné a nepohodlné.

27. října 2007 v 11:44  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka