pondělí 29. října 2007

Na Mexiku v Palladiu

Rozjeden z Londýna a rozdrážděn rafinovaným promotion jsem na oběd vyrazil do nově otevřeného Palladia na Náměstí Republiky. Z kanceláře to mám doslova pár kroků, ale i tak se dá napsat, že je to zatím zbytečná cesta. Většina restaurací je umístěna v horním patře, to však působí dost neutěšeně a nedodělaně.

V podniku plzeňského restauratéra, podle článku v Euru údajně jednoho z největších českých machrů na steaky, to vypadá jako v truhlářské dílně, a sousední mexická restaurace zase ze inzeruje především "omezenou nabídku". Udělal jsem chybu, že jsem si z ní přesto rozhodl vybrat. Začal jsem cibulovou polévkou s rajčaty a burritem, tedy kukuřičnou plackou. V nákupním centru bych však čekal přece jen přátelštější cenu (téměř 80 Kč).

Také ostatní pokrmy na menu byly spíše exkluzivní: ne že by za steak různé kvality bylo přehnané platit kolem 300 korun, správná mexická restaurace má však mít na svém repertoáru také lidovější pokyny, jako jsou nejrůznější tacos, quesadilly a další. Nakonec jsem si z předkrmů vybral salát Desperado (za necelých 130), který měl být kombinací listových salátů, ztraceného vejce a věhlasného salámu Choriso (moc bych za to však nedal, že to byl jen mírně připálený poličan nebo paprikáš). Celkově byl salát mdlé chuti, a můj dojem z něj byl ve vzácném souznění s jeho jménem.

Závěr: hned tak se do Palladia za jídlem nevydám. Vím, že je nefér kritizovat cokoliv v plenkách. Ale stejně tak je nefér lákat reklamou zákazníky někam, kde je to hotové jen tak napůl.

Štítky:

Komentáře: 1:

Anonymous Anonymní řekl...

Já bych si Vám jenom dovolil oznámit, že ten Váš převzatý nápad publikovat fotky obědů mě pěkně štve, pač se dívám na to, jestli není něco nového každý den... Jenže až tak po 22.hod. A potom mě nic nezastaví si podle přání mého žaludku, když tu nenajdu nic nového, otevřít lahvové a následujících 45 min něco kuchtit a to mi na zdraví opravdu nepřidá....
Takže s pořádnou dávkou smaženého masa na moc moc oleji před sebou Vám a můj žaludek děkujeme....

Porteš M

29. října 2007 v 22:48  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka